Opvang

De buitenschoolse opvang op De Dubbelster wordt verzorgd door Ska Kinderopvang.

Ligging
Aan de kinderen van De Dubbelster bieden wij opvang in kindcentrum De Meander. Deze locatie vindt u in Kattenbroek, aan Het Avontuur en is 10 minuten lopen vanaf De Dubbelster. Naast de bso beschikt deze locatie ook over een speelleergroep. Kom vooral kijken op deze locatie, bel voor meer informatie naar 033-4701303 of bekijk hier de uitgebreide locatiepagina van bso De Meander.

Onze plek
De bso heeft een gezellige eigen ruimte in kindcentrum De Meander. We kunnen gebruik maken van de gymzaal en hebben ook het schoolplein en een deel van de gang tot onze beschikking.

Wat zullen we gaan doen?
Als de kinderen uit school zijn, eten en drinken we wat en ondertussen overleggen we met de kinderen over wat ze willen doen. Spelen, knutselen, of meedoen aan één van de activiteiten die we organiseren. Lekker luieren of strips lezen op de bank mag natuurlijk ook!

Buitenspelen!
De kinderen kunnen zich lekker uitleven op het ruime en aantrekkelijke schoolplein. Wij gaan er vaak op uit met de kinderen. Er zijn veel leuke speelplekken in de buurt: het Schothorsterbos en grote grasveld dat daaraan grenst, speeltuin Okee, de skatebaan en het voetbalveldje in het park tussen Kattenbroek en Hoogland.