Schoolfotograaf

De werkgroep schoolfotograaf bestaat uit 2 tot 4 ouders, waarvan er één ouder coördinator is, de werkgroep draait zelfstandig.Deze ouders zijn vooral bezig met de planning voorafgaand aan de komst van de schoolfotograaf.

Ook zijn ze op de dag dat de schoolfotograaf er is bezig met het begeleiden van de groepen, de broertjes/zusjes foto’s en het begeleiden van en naar de ruimte waar de schoolfotograaf werkt. De planning heeft met name te maken met het indelen van de groepen en de broertjes en zusjes. De planning en uitgaande brieven zijn ook te vinden in het draaiboek en deze worden jaarlijks aangepast door de coördinator.

Bij het begeleiden zijn de ouders verantwoordelijk voor het ophalen van de groepen en individuele leerlingen en/of broertjes zusjes. Daarnaast vragen we de ouders ook mee te kijken of kleding en haren goed zitten, er geen snottebellen zitten, etc.

Op maandag 4 en woensdag 5 april 2017 bezoekt de schoolfotograaf de Dubbelster.

Op dit moment zijn er voldoende ouders voor deze werkgroep.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of wilt u zich aanmelden bij de werkgroep Schoolfotograaf? Vul dan het formulier in.